dimarts, 25 d’agost del 2009

Balanç fins a la matinada








6 comentaris:

  1. Pere,

    M'has deixat sense paraules; unes fotos amb una qualitat impressionant i una elegancia extraordinàries.

    Felicitats!!

    ResponElimina
  2. Hola Pere, sóc l'Oriol Nicolau d'Arbúcies.

    Desconeixia totalment aquest blog. D'altra banda coneixia la teva qualitat i la teva acurada tècnica pel que respecte a la fotografia, tot i això he de reconèixer que aquestes fotos no m'han deixat indiferent ni molt menys.

    Només dir-te que són molt bones, tant pel que fa a la llum, com als colors, a la composició,... per cert, una pregunta, són HDR??

    Felicitats per la feina, realment un resultat excel·lent.

    ResponElimina
  3. Hola Pere, sóc en Jep, t'escric per felicitar-te per la teva feina,m'han encantat les fotos que demostren que ets un paio molt més sensible del que sembles. M'he emocinat en veure en Miquel.

    ResponElimina
  4. Una serie preciosa, una llum encisadora.

    ResponElimina
  5. Caram Pere, m'has sorpres!

    M'agraden, sobretot les dos primeres, es un gran tribut al Miquel, veient aquestes obres d'art he tornat a reviure algun d'aquells acudits amb que sempre ens regalava, segur que està satisfet de veure aquesta obra, sigui on sigui...

    ResponElimina
  6. La primera imatge em sona, jeje.
    Bones, soc Sussss de Espaifotogràfic, però no he arribat al teu blog des d'allà, sino a través d'un amic teu de Banyoles...

    ResponElimina

visites al blog


Estadisticas web