diumenge, 13 de novembre del 2011

Llum de tardor al Montseny

Poques vegades surto de casa amb una foto al cap preconcebuda, normalment improviso segons el que vaig trobant. Avui sí que tenia la imatge claríssima, per això aquest matí a primera hora ja estava preparat a la vora del pantà de Santa Fe amb l’esperança de que un raig de llum il·luminés la muntanya entre la boira alta que hi havia i poder captar-la amb el seu reflex, però no ha sigut així,..., tan sols hi ha hagut un momentet de llum, un sol clic, i no allà on jo el volia, sinó més avall i molt petit, .... suposo que no es pot demanar que un dia que surto a l’any m’ho trobi tot apunt tal i com ho havia imaginat! ....malauradament no hi ha hagut cap més moment de llum, sinó pluja i pluja, massa pluja! ... i encara sort que m’ha donat temps de fer tres o quatre fotos a la riera de Gualba

Aquest és el moment de llum que ha aparegut, només un clic, no m’ha donat temps a rés més , ni a canviar l’objectiu ni a mirar si hi havia reflex, a rés, de cop s’ha apagat!... tot gris de boira.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

visites al blog


Estadisticas web